На цій сторінці ми підготували відповіді на самі найчастіші запитання, які ми отримуємо від клієнтів Державної Казначейської служби, Державних установ та бюджетних організацій.

Для придбання носіїв КЗІ потрібно завантажити та заповнити бланки документів, та відправити на нашу електронну адресу: SALES@O2.KIEV.UA.

В Вашому листі до нас повинні бути такі документи:

  1. Заявка
  2. Договір
  3. Гарантійний лист про оплату
  4. Доручення


На один носій КЗІ можна записати лише один ключ захисту інформації.

Для того, щоб тільки дивитися виписки, достатньо одного ключа. Ви можете взяти один будь який з наших носіїв.

Якщо Вам потрібно виписувати документи, потрібно мінімум 3 носія. Перший — печатка підприємства, другий — підпис директора, третій — підпис бухгалтера. Якщо у вас додатвово є ще люди з правом підпису, то для кожного підпису потрібен окремий носій КЗІ. Вам необхідно взяти потрібну кількість носіїв КЗІ будь якого тіпу.

Найсчастіше беруть однакові (наприклад: 5 шт SecureToken-337K), для підпису директора часто беруть носій з флеш накопичувачем.



SecureToken-337K беруть частіше за все. Функціонально — носій КЗІ без додаткових функцій, тільки робота з програмою Клієнт казначейства — Казначейство. Має міцний корпус, металевий USB роз’єм, та ковпачок.

SecureToken-337M функціонально такий самий, як і SecureToken-337. Відрізняється тільки корпусом. Має маленький пластиковий корпус з пластиковим USB роз’ємом.

SecureToken-337 F функціонально такий самий, як і SecureToken-337, але додатково має Flash пам’ять для зберігання своєї інформації. На звичайному компьютері буде працювати як звичайний Flash носій, але з програмою Клієнт казначейства — Казначейство буде працювати, як носій КЗІ.

CryptoCard-337 — це носій КЗІ, виконаний у вигляді Смарт-карти. Працює тільки через карт-рідер. Тому, якщо ви бажаєте придбати саме такий носій, потрібно додатково брати хоча б один Карт-рідер.

Карт-Рідер КР-371 не є носієм КЗІ. Він потрібен у разі, якщо ви збираєтесь користуватися носієм КЗІ CryptoCard-337. Карт-Рідер підключається до комп’ютера з програмою Клієнт казначейства — Казначейство, а при роботі ви підключаєте потрібну вам картку через нього.

Заявку та Договір не потрібно роздруковувати та сканувати, їх потрібно відправити нам в електронному форматі Word (в тому вигляді, як у нас на сайті).

Доручення та Гарантійний лист  потрібно роздрукувати та відсканувати, після чого відправити нам скани.

Для зручності та швидкості відпрацювання Вашої заявки, краще відправити документи в одному листі та не архівувати їх перед відправленням. В цьому разі ми будемо мати можливість швидко знайти Ваш лист в нашій пошті.



Всі документи датуються датою доручення.

Доручення краще датувати днем відправки нам електронного листа з документами. Ми відправляємо Вам оригінали протягом двох днів, та доставка Новою поштою триває протягом 1-2 діб. Звичайно люди отримують документи на другий-третій день після відправки нам заявки.

Дату можна поставити трохи майбутнім числом, але не більш, ніж на тиждень, щоб у Вас при отриманні були на руках документи з актуальними датами.



Після того, як ми отримали Вашого листа, ми Вам пишемо відповідь, про отримання Вашого листа. Якщо всі документи правильно заповнені, то беремо заявку в обробку. Якщо в документах помилки, або не достатньо інформації, ми пишемо Вам відповідь щодо необхідних поправок в документах.

В максимум дводенний термін ми готуємо для вас пакет документів (договір в 2 примірниках, видаткова накладна в 2 примірниках, рахунок фактура), а також резервуємо товар на складі.

Після відправки Вам пакету документів, ми напишемо Вам реквізити відправлення на Вашу електронну скриньку, з якої нам прийшла заявка.

Якщо Ви протягом двох днів не отримуєте на електронну пошту від нас жодної відповіді, то скоріше за все ваш лист до нас не надійшов. Наберіть наших операторів для уточнення,чи отримали ми від Вас лист.



Якщо листи не доходять до нас, перевірте:

  1. Можливо Ви допустили помилку в адресі SALES@O2.KIEV.UA. Найчастіша помилка, яку допускають, пишуть «02» (нуль два) замість «О2» (літера «о» два).
  2. Було помічено, що листи з сервісу UKRPOST.UA часто не доходять до нас. Не знаємо з чим це пов’язано, але в цьому разі рекомендуємо надіслати нам документи з іншої електронної скриньки.
  3. Можливо відскановані документи займають дуже великий об’єм. Радимо експортувати скановані документи в більш стислий формат (JPG, PDF).
  4. Можливо ваша поштова скринька має якісь поломки або не долаштована. Радимо відправити з іншої електронної пошти.


Доставка товару до найближчого до Вас відділення здійснюється за наш рахунок (ТОВ «О-2»).

Посилка на Вашому відділенні буде вас очікувати протягом 5 (п’яти) діб, після чого повернеться до нас. Повторне відправлення буде здійснюватися за Ваш (отримувача) рахунок. Це пов’язано з тим, що після п’ятого дня Нова Пошта нараховує пєню за зберігання посилки.

Рекомендуємо отримувати посилання Новою Поштою, так як маємо негативний досвід роботи з Укрпоштою.



Так, Ви можете замовити самовивіз. Для цього при заповнені документів в заявці в розділі доставки вказати «Самовивіз» та контактний телефон особи для сповіщення. Коли документи будуть готові, ми сповістим про можливість отримання документів в нашому офісі.

Отримати пакет документів ви можете за адресою:

м. Київ, вул. Тургенівська, 38, оф. 207/2

Для отримання пакету документів при собі обов’язково потрібно мати:

  • Оригінал доручення
  • Оригінал гарантійного ліста


Так, з січня 2016 року ми зареєстровані на майданчику e-tender.biz.

Щоб ми мали змогу прийняти участь в торгах на Ваш запит, потрібно створити закупівлю на одному з майданчиків, та повідомити нам номер закупівлі в форматі «UA-2016-01-01-000200-b».

Номер закупівлі Ви можете відправити до нас на нашому сайті ліворуч на головній сторінці.

Або можете надіслати його на нашу скриньку PROZORRO@O2.KIEV.UA.



Гарантійну та сервісну відповідальність несе виробник носіїв — ТОВ «АВТОР».
Але що робити, якщо носій вийшов з ладу, та припинив працювати.

Подробну інформацію можна знайти тут: http://www.avtor.ua/ukr/servis.html